Hvad hvis jeres virksomhed kan få flere og bedre faciliteter, uden det koster jer ekstra?
Hvorfor ikke dele nogle af de faciliteter, der er dyre at etablere i eget lejemål (og som optager meget plads)? Og hvorfor ikke lave fælles aftaler om nogle af de services, som alle virksomheder har brug for?
Inspireret af deleøkonomien er alle vores lokationer indrettet som flerbrugerhuse, hvor flere virksomheder deles om nogle af de samme ressourcer. Det betyder, at I kan dele regningen på drift og service og samtidig bruge kvadratmeterne mere effektivt.
Få mere service og bedre faciliteter i fællesskab med andre virksomheder
- I opnår stordriftsfordele, når I deler regningen på drift og service med andre virksomheder
- I kan tilbyde jeres medarbejdere en lang række attraktive faciliteter, der ville være en stor omkostning at etablere selv
- I kan skære ned på kvadratmeterne i jeres eget lejemål uden at gå på kompromis med de faciliteter, der skaber ekstra arbejdsglæde
- I er fri for selv at koordinere de services, der får dagligdagen på kontoret til at hænge sammen
- I får adgang til særlige værditilbud og rabataftaler hos vores samarbejdspartnere
- I sikrer, at kvadratmeterne og ressourcerne bliver brugt så effektivt som muligt
Her får jeres virksomhed meget mere
end kun nøglen til jeres lejemål
Skal vi hjælpe jeres virksomhed med at finde hjem?
Har du brug for vejledning, eller brænder du inde med et spørgsmål? Så er du altid velkommen til at skrive til kontakt@theunion.dk eller ringe til os på 70 60 53 84.