Kom godt (og nemt) på plads i jeres nye kontor

Du har helt sikkert nok på din to-do-liste i forvejen. Derfor faciliterer vi en række services, der gør flytningen nemmere for jer.

Flyt ind uden alt besværet

Der er mange praktiske ting forbundet med at flytte, så det kan være en stor mundfuld midt i en travl hverdag. Lad os hjælpe jeres virksomhed med at gøre det til en god proces. 

Se vores services, der gør flytningen nem og bekvem

Sådan kan jeres flytning se ud

  • Flytterådgivning giver jer overblik over processen og alle de ting, I skal tage stilling til. Lige fra hvad der skal ske med jeres inventar til en IT-checkliste.

  • I får favorable priser på selve flytningen, rømning af jeres nuværende kontor og håndtering af jeres inventar. Uanset om det skal genbruges eller opbevares.

  • Et professionelt workplace specialist team hjælper jer med at skabe de perfekte rammer på jeres nye kontor hos The Union. Pakken inkluderer spaceplanning, design af kontorets look & feel, detaljeret budgetinput for møblering, visualiseringer samt en detaljeret projekt- og tidsplan.

  • I får op til 45% rabat på jeres nye kontormøbler. Her kan I vælge mellem mange populære brands som &Tradition, Andersen Furniture, Fritz Hansen, Gubi, Louis Poulsen, Montana, Muuto, VIPP og mange flere. 

Skal vi hjælpe jeres virksomhed med at finde hjem?

Har du brug for vejledning, eller brænder du inde med et spørgsmål? Så er du altid velkommen til at skrive til kontakt@theunion.dk eller ringe til os på 70 60 53 84.
To medarbejdere sidder i et uformelt arbejdsmøde i en lounge sofa. De smiler og drikker kaffe. I baggrunden ses et kunstværk og en stor grøn plante.