Skab events der inspirerer og engagerer
I vores unikke Event Space på Vesterport i København, får I adgang til kreative og inspirerende rammer, der er oplagte til jeres næste workshops, salgsmøder, konferencer og oplæg m.m. Udover utraditionelle omgivelser har vi skruet helt op for fleksibiliteten med forskellige opstillingsmuligheder, der kan tilpasses ethvert behov.
- Central placering på Vesterport i København
- Plads til 20-60 deltagere
- Tæt på motorvej, hovedbanegården og lufthavnen
- Svævende siddepladser, mulighed for breakout rooms og fleksible opstillingsøsninger
- Lækker forplejning fra vores Brasserie
- Komplet tilbud af AV-udstyr
- Parkering og el-ladestandere i nærheden
The Union Event Space
Med vores fleksible opstillinger, er det muligt for jer at skræddersy jeres events. Bliv klogere på de forskellige muligheder herunder eller kontakt os for en uforpligtende snak om, hvordan I kan løfte jeres kommende møder og events til et nyt niveau.
Fleksible opstillinger
Mulighed for opstillinger til forskellige behov
- Hestesko: 25 personer
- Klasseværelse: 25 personer
- Gruppeborde: 60 personer
- Stolerækker: 60 personer
Lokalet har i alt 10 borde og 60 stole som kan rykkes frit rundt i lokalet.
AV-udstyr
Komplet tilbud af AV-udstyr der understøtter alle eventtyper
- 85” TV-skærm
- Wifi til gæster
- Lydanlæg med højtalere i lokale
- Trådløs og håndholdt mikrofon
- Kamera med mulighed for streaming og optagelse af event
- Clicker og laserpointer
- Talerbord
Vilkår
Bliv godt klædt på inden du booker
- Alle priser er eks. moms
- Kan bookes mandag - fredag kl. 08-17 (til 19:00 kan aftales)
- Booking kan annulleres op til 2 uger før afholdelse af event
- Lokalet afleveres som modtaget
- Ændret opstilling af borde og stole udføres af lejer selv.
- Min. 20 kuverter ved forplejning. Tilmeld senest en uge før
- Meddel venligst ændringer eller allergener senest 48 timer før
- Lejer er forpligtet til erstatning af lokaler og inventar
- Fester/private events ikke tilladt (firma receptioner undtaget)
Prisoversigt
Det er muligt at leje vores Event Space både med og uden forplejning. Se priser og vilkår nedenfor (alle priser er ex. moms)
Leje af Event Space uden forplejning
Ønsker I et fleksibelt eventlokale uden forplejning, tilbyder vi en elegant og professionel ramme til jeres arrangement – med fuld støtte fra vores dedikerede personale.
I lejen indgår:
- Grundig rengøring og afrydning, så I kan fokusere fuldt ud på jeres gæster
- Adgang til kompetent personale, der står klar til at supportere under hele arrangementet
- Hjælp til ændring af bordopstilling efter forudgående aftale, så rummet matcher jeres behov
Bookingfrist: Kan ske helt frem til 48 timer før arrangementets start.
Bemærk: Ved denne booking forventes det, at forplejningen til jeres arrangement tilvejebringes udefra.
Leje af Event Space med forplejning (pris pr. person)
-
Formiddag - halvdagsforplejning: 499 DKK
Morgenmads komplet - hjemmebagt bolle m. ost, marmelade og smør. Hertil frisk frugt og croissant. Serveres i kantinen
-
Eftermiddag - halvdagsforplejning: 489 DKK
Luksuskage, snacks blanding & danskvand. Serveres i kantinen
-
Heldagsforplejning: 799 DKK
BMO, croissant, frugt og juice. Lækker frokostbowle eller sandwich. Luksus kage, snacks & danskvand.
Obs! Det er muligt at tilgå frokost i tidsrummet 12.30-13.00. Frokost serveres til lokalet.
Det med småt – og det, der gør forskellen
Alle forplejningspakker inkluderer fri adgang til kaffe, te og koldt vand fra vores selvbetjeningsstation i kantinen.
Kuvertprisen dækker ikke kun den valgte forplejning – men også:
- Leje af vores smukke og stemningsfulde eventlokale
- Alt nødvendigt service
- Professionel rengøring efter endt arrangement
Bord- og stoleopstilling leveres som standardopsætning, men vi hjælper naturligvis gerne med tilpasning, hvis I har ønsker til en anden konfiguration.
Vores eventmanager og tilknyttede personale er til stede under hele jeres arrangement – og sikrer, at alt forløber som planlagt. De står klar til at assistere med alt fra teknisk support til ændringer i opstillingen, hvis behovet opstår.
Bookingfrist: Senest 1 uge før arrangementet
Bemærk: Forplejning tilbydes ved minimum 20 kuverter
Kontakt os for booking
Indtast dine oplysninger og ønsker nedenfor.
Din booking-forespørgsel er helt uforpligtende.
