the_union_logo_pos
Vil du vide mere om The Union?

Fuld fleksibilitet så du kan
fokusere på din forretning

Der er mange forskellige strategiske grunde til at ønske sig fleksible kontorrammer. Måske er din virksomhed i hastig vækst, måske er der stor uforudsigelighed i din branche, eller måske oplever du flere og flere tomme skriveborde på kontoret på grund af stigende hybridarbejde.

Hos The Union kan du skrue op og ned for både kvadratmetre og services afhængig af dit behov. Da vi løbende åbner nye lokationer i Aarhus, Odense og København kan vi også nemt hjælpe dig med at etablere nye afdelinger i andre byer. I alle vores kontorhuse står vi for alt det praktiske, så du kan fokusere på at udvikle forretningen.

Hvor simpel skal din lejekontrakt være?

Som ny lejer i The Union kan du vælge mellem to typer lejekontrakter: Traditionel eller All Inclusive. Den traditionelle lejekontrakt udregnes efter din virksomheds forbrug og har en fast bindingsperiode på de klassiske 3-10 år, som du sikkert kender fra branchen. 

Den traditionelle kontrakt er for bedst for større virksomheder, der kender antallet af medarbejdere, og som planlægger ud fra en lang tidshorisont. Det kan dog være en ufleksibel løsning for mindre eller mellemstore virksomheder, der har skiftende behov. Derfor tilbyder vi også en løsning, vi kalder for All Inclusive. 

All Inclusive er for dig, der ønsker en mere simpel og gennemskuelig model, hvor fleksibilitet er nøgleordet. Her er formålet, at du nemmere kan overskue kontraktens forpligtelser, komme hurtigt på plads og få alt inkluderet.

Skal din lejekontrakt være All Inclusive?

Alle virksomheder har brug for fleksibilitet og tryghed, når de underskriver en lejekontrakt.

Men en lejekontrakt behøver ikke være på over 50 sider, og kræve jurauddannelse.

Når du bliver lejer i et af The Unions kontorhuse, bliver du præsenteret for muligheden for en enkel og transparent aftale. Helt simpel, på få sider, med al service inkluderet og en kort bindingsperiode.

En lejekontrakt
som ingen andre

Vi vil gerne introducere dig for en helt ny måde at lave lejekontrakter på. En lejekontrakt som ikke kræver, at du sidder klar med en strategisk business plan for de næste 5 år. Du kan flytte ind på mindre end en måned, skalere op og ned efter behov samt få del i et væld af lækre faciliteter og ekstra services. Samtidig kan du fraflytte med kort varsel – alle udgifter er inkluderet, og fraflytningsforpligtigelsen er fastlåst og kendt på forhånd..

Alle de kontrakttunge steps som normalt spænder ben for din virksomheds fleksibilitet og vækst, er fjernet til fordel for en mere simpel løsning, der dækker din virksomheds behov. Fra færdigindrettet lejemål til sund mad i kantinen. Der er tænkt på det hele. Det er derfor vi kalder lejekontrakten; ’All inclusive’.

Effektiv udnyttelse af alle kvadratmeter

Lejemålet vil være færdigindrettet og vil yderligere være fuldt integreret med de nyste digitale installationer inden for Smart Building, hvor det er muligt at booke arbejdsstationer, mødelokaler, arbejdsrum og meget mere. Fundamentet for aktivitetsbaseret arbejde er derfor lagt, så din virksomhed kan udnytte jeres kontor mere effektivt samt vokse uden at skulle finde nye lokaler. I vil dermed kunne reducere lejen pr. arbejdsstation væsentligt sammenlignet med et traditionelt kontor.

Fordele med en
All Inclusive lejekontrakt

Fuld fleksibilitet

• Flyt ind på mindre end en måned

• Fraflyt med kun 6 måneders varsel

• Skru op og ned for kvadratmeterne og servicen efter behov 

Alt inkluderet i lejen

• Komplet møbleret lejemål

• Attraktive fællesfaciliteter og mødelokaler 

• High speed internet (kablet og WiFi)

• El, vand, varme og drift 

• Rengøring og vinduespolering

Markedets mest transparente aftale

•  Simpel og letlæselig kontrakt på få sider 

• Alt inkluderet i lejen – ingen uforudsete udgifter

• Fraflytningsforpligtelsen er fastlåst og kendt på forhånd

Det perfekte match?
Lad os finde et kontor,
der matcher dine behov

Udfyld felterne nedenfor, så kontakter vi dig snarest muligt.
Vi kan også kontaktes på 70 60 53 84
  • Dine oplysninger
u logo pos