Cortex Business Park 3
Se hvad vi tilbyder
1. sal | 1821 m² | 121 pers. | Udlejet |
1. sal | 739 m² | 49 pers. | Udlejet |
2. sal | 739 m² | 49 pers. | Udlejet |
2. sal | 1821 m² | 121 pers. | Udlejet |
3. sal | 739 m² | 49 pers. | Udlejet |
3. sal | 1821 m² | 121 pers. | Udlejet |
4. sal | 2560 m² | 170 pers. | Udlejet |
5. sal | 706 m² | 47 pers. | Ledig |
5.sal | 740 m² | 49 pers. | Udlejet |
Stuen | 445 m² | 29 pers. | Udlejet |
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Bo centralt i Odenses mest ambitiøse erhvervsområde
I Cortex Business Park får din virksomhed en unik mulighed for at flytte ind i et erhvervslejemål i et topmoderne, DGNB certificeret kontorhus i Odenses mest ambitiøse erhvervsområde. Udover fuld service og en perfekt beliggenhed tæt på motorvej og offentlig transport får I også adgang til en lang række attraktive fællesfaciliteter, som gør det nemt at forene medarbejderglæde, forretningsmål og grønne ambitioner.
Beliggenhed
Alt dette får du i Cortex Business Park 3
Et indbydende ankomstområde med bemandet reception tager godt imod dine gæster.
Adgang til fælles mødecenter med indbydende og funktionelle mødelokaler der alle er udstyret med high speed Wi-Fi og AV udstyr.
Med lounge og touch down spaces opnås en bredere pallette af arbejdsrammer, som understøtter et mere dynamisk arbejdsliv og forbedrer arealeffektiviteten.
Hold dit næste event, konference eller workshop i et indbydende og funktionelt auditorium
Undgå at bruge plads til store mødelokaler i eget lejemål. Anvend i stedet fællesområdet til større events og arrangementer.
Gør det nemt for dine medarbejdere at indpasse træning i hverdagen med attraktive bade- og omklædningsfaciliteter
Stor parkeringsplads tæt på kontorhusets hovedindgang gør det nemt at finde en plads både til bilen og cyklen.
Tag en pause fra dagens opgaver eller afhold det uformelle møde i grønne omgivelser.
Vær uafhængig af arbejdstider med fri adgang til kontoret 24/7.
Spar værdifuld til på koordinering af alt fra rengøring, kantineordning til planteservice. Driften af kontorhuset er inkluderet i pakken. Vi tilbyder også ekstra services til eget lejemål.
I vores brasserie byder vi hver dag på sund og frisklavet mad i en høj kvalitet.
Skal det være nemt? Så bestil take away til aftensmaden fra vores lækre Brasserie.
Når du flytter ind hos The Union, tilbyder vi dig hjælp til din indretning, så du får et kontor, der passer til dine behov. Vi tilbyder også flytteservice på særligt favorable vilkår.
Vi tilbyder løbende nye services og tilbud, der understøtter en sund hverdag. Din virksomhed får desuden adgang til særligt attraktive pensions- og forsikringspakker og sundhedsanalyse fra PFA. Din virksomhed kan indgå i prispakker, som normalt kun hører de helt store virksomheder til.
Understøt dine medarbejderes work/life balance med attraktive værditilbud, der gør det nemmere at få hverdagen til at hænge sammen.
Vi gør det nemt at drive en sund forretning
Her får I mere end et kontor. Alt fra lejevilkår og værditilbud til faciliteter og services er skabt for at give jeres virksomhed de bedste forudsætninger for at drive en sund forretning
Fleksible vilkår
Flyt ind på fleksible vilkår, så I kan skalere op eller ned, hvis jeres behov ændrer sig.
Attraktive fællesfaciliteter
Oplev en lang række faciliteter, som understøtter en god og effektiv arbejdsdag.
Full service
Sænk skuldrene. Nyd de rene og velfungerende omgivelser. Bliv forkælet med god service.
Flytte- og indretningshjælp
Kom godt (og nemt) på plads i jeres lejemål. Og få en eksklusiv rabat på nye møbler.
Sammen bruger vi vores ressourcer med omtanke
I vores kontorhus i Cortex Business Park kommer dette blandt andet til udtryk gennem en DGNB Guld certificering, som giver kontorhuset en grøn og fremtidssikret profil. Udover energioptimering, et godt indeklima og god akustik kan din virksomhed også nyde godt af en lang række lækre fællesfaciliteter, der forener medarbejderglæde og grønne ambitioner med jeres forretningsmål.