Kontor i Odenses nye, ambitiøse erhvervsområde
I Cortex Business Park flytter din virksomhed ind i et fuld serviceret erhvervslejemål i et nybygget, DGNB Guld certificeret kontorhus i Odenses mest ambitiøse erhvervsområde. Udover en perfekt beliggenhed bliver I også en del af et landsdækkende fællesskab med en lang række unikke fællesfaciliteter og services, som gør det nemt at forene medarbejderglæde, forretningsmål og grønne ambitioner.
Se hvad vi tilbyder
1. sal | 396 m² | 26 pers. | Udlejet |
1. sal | 350 m² | 23 pers. | Ledig |
2. sal | 396 m² | 26 pers. | Udlejet |
2. sal | 347 m² | 23 pers. | Udlejet |
2. sal | 332 m² | 22 pers. | Udlejet |
3. sal | 396 m² | 26 pers. | Udlejet |
3. sal | 350 m² | 23 pers. | Udlejet |
3. sal | 328 m² | 21 pers. | Udlejet |
4. sal | 396 m² | 26 pers. | Ledig |
4. sal | 346 m² | 23 pers. | Ledig |
4. sal | 332 m² | 22 pers. | Udlejet |
5. sal | 396 m² | 26 pers. | Udlejet |
5. sal | 309 m² | 20 pers. | Udlejet |
5. sal | 309 m² | 20 pers. | Ledig |
Stuen | 479 m² | 31 pers. | Udlejet |
Stuen | 207 m² | 13 pers. | Udlejet |
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384

Alt dette får du i Cortex Business Park 4
Et indbydende ankomstområde tager godt imod dine gæster, som kan melde deres ankomst digitalt.
Adgang til fælles mødecenter med indbydende og funktionelle mødelokaler der alle er udstyret med high speed Wi-Fi og AV udstyr.
Med lounge og touch down spaces opnås en bredere pallette af arbejdsrammer, som understøtter et mere dynamisk arbejdsliv og forbedrer arealeffektiviteten.
Undgå at bruge plads til store mødelokaler i eget lejemål. Anvend i stedet fællesområdet til større events og arrangementer.
Gør det nemt for dine medarbejdere at indpasse træning i hverdagen med attraktive bade- og omklædningsfaciliteter.
Stor parkeringsplads tæt på kontorhusets hovedindgang gør det nemt at finde en plads både til bilen og cyklen.
Vær uafhængig af arbejdstider med fri adgang til kontoret 24/7.
Spar værdifuld til på koordinering af alt fra rengøring, kantineordning til planteservice. Driften af kontorhuset er inkluderet i pakken. Vi tilbyder også ekstra services til eget lejemål.
I vores brasserie byder vi hver dag på sund og frisklavet mad i en høj kvalitet.
Adgang til kaffeautomat i fællesområde
Skal det være nemt? Så bestil take away til aftensmaden fra vores lækre Brasserie.
Når du flytter ind hos The Union, tilbyder vi dig hjælp til din indretning, så du får et kontor, der passer til dine behov. Vi tilbyder også flytteservice på særligt favorable vilkår.
Vi tilbyder løbende nye services og tilbud, der understøtter en sund hverdag. Din virksomhed får desuden adgang til særligt attraktive pensions- og forsikringspakker og sundhedsanalyse fra PFA. Din virksomhed kan indgå i prispakker, som normalt kun hører de helt store virksomheder til.
Understøt dine medarbejderes work/life balance med attraktive værditilbud, der gør det nemmere at få hverdagen til at hænge sammen.
Beliggenhed
Vi gør det nemt for dig at drive en sund forretning
Når din virksomhed flytter ind i et The Union kontorhus får I ikke kun adgang til fysiske rammer, hvor komfort hænger sammen med at være omkostningsbevist. Inspireret af deleøkonomien får I også en lang række attraktive fællesfaciliteter og værditilbud.

Fokus på et sundt arbejdsliv
Sunde medarbejdere er gladere og mere effektive. Pas på dine medarbejdere med særligt attraktive aftaler hos PFA og en fri sundhedsanalyse.

Drift og service inkluderet i lejen
Spar værdifuld tid på alt det praktiske. Vi sørger for alt fra kantineordning og reception til rengøring og handyman, så du kan fokusere på forretningen.

Værditilbud til dine medarbejdere
Understøt dine medarbejderes work/life balance med attraktive værditilbud, der gør det nemmere at få hverdagen til at hænge sammen.

Flytteservice og hjælp til indretning
Få hjælp til indflytning og indretning af jeres eget kontor. Og spar penge på nye møbler med vores attraktive møbelpakke.
Sammen bruger vi vores ressourcer med omtanke
I vores kontorhus i Cortex Business Park kommer dette blandt andet til udtryk gennem en DGNB Guld certificering, som giver kontorhuset en grøn og fremtidssikret profil. Udover energioptimering, et godt indeklima og god akustik kan din virksomhed også nyde godt af en lang række lækre fællesfaciliteter, der forener medarbejderglæde og grønne ambitioner med jeres forretningsmål.
Bestil din fremvisning nu
