Professionel hjælp til flytning og indretning

Når din virksomhed skal flytte til nye kontorlokaler, kan det være en udfordrende proces at håndtere alt fra planlægning til indretning.  

Hos The Union tilbyder vi professionel hjælp til flytning og indretning, så I kan sikre en problemfri overgang til jeres nye kontor. Det er en opgave, som vi har valgt facilitere, så vi kan give jer den bedste start på hverdagen i jeres nye lejemål.

Flytterådgivning og overblik

Det er en omfattende proces at flytte et kontor. Det forstår vi hos The Union, og vi vil derfor gerne hjælpe jer godt på vej med projektet.  

Vores flytterådgivning giver jer et komplet overblik over flytteprocessen og alle de ting, I skal tage stilling til. Fra håndtering af inventar til en omfattende IT-checkliste, hjælper vi jer med at planlægge og koordinere alle aspekter af flytningen. Vi tilbyder også favorable priser på selve flytningen, rømning af jeres nuværende kontor og håndtering af inventar, uanset om det skal genbruges eller opbevares. 

Vores professionelle workplace specialist team står klar til at hjælpe jer med at skabe de perfekte rammer på jeres nye kontor. Vi vil være behjælpelige med alt fra spaceplanning og design af kontorets look & feel til detaljeret budgetinput for møblering, visualiseringer og en detaljeret projekt- og tidsplan. Vi tilbyder også op til 45% rabat på jeres nye kontormøbler fra populære brands som &Tradition, Andersen Furniture, Fritz Hansen, Gubi, Louis Poulsen, Montana, Muuto, VIPP og mange flere. 

Gå på opdagelse i vores kontorhuse i Danmarks største byer
København
Aarhus
Odense

Værdien af et velfungerende kontormiljø

Når I vælger et nyt kontor til jeres virksomhed, er det oplagt at indtænke kontormiljøet i indretningen. Et velfungerende kontormiljø er afgørende for enhver virksomheds succes. Et kontormiljø bliver ikke bare velfungerende af sig selv. Noget handler om selve kontoret, og noget handler om virksomhedens måde at arbejde på. For at opnå mest mulig produktivitet hos medarbejderne, er det vigtigt at gøre en indsats for balance i kontormiljøet. Det kan være små justeringer, der gør en stor forskel. Har i fx grønne planter og naturligt lysindfald på kontoret?  

I et sundt arbejdsmiljø, hvor medarbejderne trives, yder de også bedre. Hos The Union forstår vi vigtigheden af et sådant miljø og arbejder hårdt på at skabe optimale betingelser for vores lejere. Noget af det vi gør, er at tilbyde vores lejere sundhedsanalyser. Med PFA i ryggen udbyder vi spørgeskemaer, der kan synliggøre hvor i virksomheden, der er plads til forbedringer. Det er altså et konkret værktøj til virksomheder, der gerne vil prioritere medarbejdertrivsel.

Mødelokale med glasvæg som er indrettet med moderne designermøbler i dansk design i rolige og neutrale farver.

Fremtidens kontorløsninger skal imødekomme udfordringer

Det er altid en god idé at se frem i tiden, når et helt nyt kontor skal indrettes. Er der noget i tiden, der skal tage højde for? Eller noget i tiden, som virksomheder skal være særligt opmærksomme på? 

Et eksempel på en af tidens udfordringer, er de vaner vi har tillagt os under coronanedlukningen. Efter corona har vi tilvænnet os muligheden for at arbejde fra næsten ethvert sted. Mange har endda fået den frihed at arbejde hjemmefra nogle dage om ugen.

Derfor er det nu afgørende for fremtidens arbejdspladser at gøre det attraktivt for medarbejderne at møde fysisk op på kontoret igen – både af hensyn til deres eget velbefindende og virksomhedens succes. Vi ved nemlig, at vi trives bedre, når vi har daglige, uformelle samtaler og stærke sociale bånd med vores kollegaer. Og medarbejdere i trivsel er ikke blot mere effektive, men også mindre syge og lettere at fastholde. 

Ønsket om at komme på kontoret i stedet for at arbejde hjemmefra ved spisebordet afhænger i høj grad af kontorets indretning. Fremtidens kontorlokaler bør derfor skabe en indbydende atmosfære og fungere som et socialt samlingspunkt, der tiltrækker medarbejderne. Dette kræver en velovervejet indretning, der tager højde for den enkeltes arbejdsstil og fremmer samarbejde. 

Fodboldbord med OB logo

Vi gør det nemt at drive en sund forretning

Her får I mere end et kontor. Alt fra lejevilkår og værditilbud til faciliteter og services er skabt for at give jeres virksomhed de bedste forudsætninger for at drive en sund forretning

Skal vi hjælpe jeres virksomhed med at finde hjem?

Har du brug for vejledning, eller brænder du inde med et spørgsmål? Så er du altid velkommen til at skrive til kontakt@theunion.dk eller ringe til os på 70 60 53 84.
To medarbejdere sidder i et uformelt arbejdsmøde i en lounge sofa. De smiler og drikker kaffe. I baggrunden ses et kunstværk og en stor grøn plante.