The Union Workspaces: Kontorhoteller på udvalgte lokationer

På udvalgte lokationer tilbyder The Union kontorhoteller, hvor virksomheder kan vælge mellem kontorpladser eller lukkede kontorer.  

Vores kontorhoteller har egne faciliteter såsom coworking-områder, lounges, mødelokaler og tekøkkener, der passes af vores office managers. Lejen inkluderer alt fra forfriskninger til magasiner og meget mere. Rengøring og drift er også inkluderet, og virksomheder får adgang til kontorhusets andre faciliteter som kantiner og mødecentre. 

Udover de mange praktiske fordele ved kontorhotellerne, er der også stemningen. I The Union Workspaces er hver en detalje overvejet. Indretningen er både moderne og inspirerende, samt udtænkt med fokus på medarbejdertrivsel. Alt fra materialevalg til lysindfald skaber sammen en både behagelig, professionel og luksuriøs stemning.  

Aarhus som hjemsted for innovative virksomheder

Aarhus er en visionær by med et stort udblik til verden. Det gør byen til en spændende erhvervsmæssig lokation.  

Aarhus er ikke blot en by, men et dynamisk knudepunkt for innovation og iværksætteri, hvilket gør den til et ideelt hjemsted for flere typer virksomheder, men særligt for start-ups. Byen har et blomstrende miljø for nystartede virksomheder med adgang til et rigt netværk.  

Den levende startup-kultur i Aarhus tiltrækker talentfulde entreprenører og innovatører fra hele verden, der ønsker at udnytte byens ressourcer og muligheder. Med et tæt samarbejde mellem erhvervslivet, universiteter og den offentlige sektor tilbyder Aarhus et inspirerende miljø, hvor idéer kan blomstre og virksomheder kan vokse. 

Den kendte regnbue på toppen af Aros i Aarhus

Full service for optimal produktivitet

I vores kontorhoteller får du full service, så du og dine kollegaer har ro til at fordybe jer i jeres kerneopgaver. Alt er inkluderet i lejen, hvilket betyder, at du kan fokusere på din virksomhed uden at bekymre dig om de praktiske ting, der får dagligdagen på kontoret til at hænge sammen. Vores service dækker alt fra kaffe og internet til rengøring og drift af faciliteterne. På den måde opnår du en høj grad af produktivitet og effektivitet, da du ikke behøver at bruge tid og ressourcer på at administrere kontormiljøet. Her kan du blot sænke skuldrende, fylde kaffekoppen og udnytte dit potentiale til fulde.  

Kontorhoteller i hjertet af København og Aarhus

The Union tilbyder kontorhoteller i centrale områder af både København og Aarhus. Med vores placeringer i disse dynamiske byer får virksomheder adgang til både pulserende forretningsmiljøer samt et bredt udvalg af faciliteter og netværksmuligheder. Uanset om det er i hjertet af København eller Aarhus, kan virksomheder nyde godt af en central beliggenhed, der gør det nemt for medarbejdere og kunder at komme til og fra kontoret. Begge byer huser også masser af inspirerende kulturoplevelser og restauranter på højt niveau, så der er rigeligt med oplevelser i nærheden, hvis der fx skal laves et kundearrangement.

Loungestol i teddystof i miljø med blødt tæppe og friske blomster.
Lounge og cafe-miljø med bløde lænestole, puf, puder, tæpper, magasiner og tekøkken med professionel kaffemaskine

Hvad får jeres virksomhed hos The Union Workspaces?

Er I nysgerrige på, hvad jeres virksomhed helt konkret får, når I vælger The Union Workspaces?  

I kan vælge mellem fire forskellige type pladser: 

  • Lounge plads: Free seating i loungeområder, café og lange arbejdsborde.  
  • Flex plads:  Free seating ved hæve/sænke-bord i coworking-område. 
  • Fast plads: Fast plads ved hæve/sænke-bord i coworking-område. 
  • Kontor: Lukket kontor med mulighed for selv at indrette jer, som I ønsker.  

 

Inkluderet i pakken er: 

  • Office manager, som ordner stort og småt på kontoret. 
  • Fri kaffe/the og frugt, så der er lidt at holde sig kørende på.  
  • Daglige aviser og magasiner, så I altid kan holde jer opdateret. 
  • Mulighed for mødeforplejning, så I kan gøre et godt indtryk på jeres kunder.  
  •  Velfungerende internet. 
  • Brasserie med mulighed for frokostordning. 
  • Lounges og touch down spaces, til en rolig kaffepause. 
  • Mødecenter og telefonbokse, så I kan tale uden at forstyrre de andre på kontoret.  
  • Omklædning- og badefaciliteter, så det er nemt at cykle eller løbe på arbejde.  
  • Rengøring og vedligeholdelse 
  • Forbrug af el, vand, varme 
  • Print og makulering 

Skal vi hjælpe jeres virksomhed med at finde hjem?

Har du brug for vejledning, eller brænder du inde med et spørgsmål? Så er du altid velkommen til at skrive til kontakt@theunion.dk eller ringe til os på 70 60 53 84.
To medarbejdere sidder i et uformelt arbejdsmøde i en lounge sofa. De smiler og drikker kaffe. I baggrunden ses et kunstværk og en stor grøn plante.

Oplev The Union Workspaces til åben rundvisning

På fredag holder vi åben rundvisning på vores spritnye kontorhotel The Union Workspaces TRÆ, som åbnede d. 1. november – og du er inviteret med 🙌

Tilmeld dig og få en helt uforpligtende rundvisning!