Bo centralt i Nordhavns pulserende erhvervsområde
Nordhavn har gennem de seneste år tiltrukket flere internationale og videntunge virksomheder, og nu har din virksomhed muligheden for at blive en del af dette område i et ikonisk og eksklusivt kontorhus, der både rummer kontorlejemål og kontorhotel til større virksomheder og scale-up. Udover fuld fleksibilitet og service bliver I også en del af et landsdækkende fællesskab med en lang række unikke fællesfaciliteter og services der gør det nemt at forene medarbejderglæde, forretningsmål og grønne ambitioner.
Se hvad vi tilbyder
1. sal | 8 pers. | 45.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 6 pers. | 39.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 8 pers. | 38.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 6 pers. | 28.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 8 pers. | 38.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 2 pers. | 12.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 24 pers. | 95.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 8 pers. | 45.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 8 pers. | 44.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 12 pers. | 59.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 3 pers. | 18.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 4 pers. | 22.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 4 pers. | 22.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 4 pers. | 22.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 4 pers. | 22.000 kr./md. | Udlejet |
Stuen | 14 pers. | 65.000 kr./md. | Udlejet |
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
1. sal | 1197 m² | 40 pers. | Udlejet |
2. sal | 5927 m² | 383 pers. | Udlejet |
3. sal | 1197 m² | 58 pers. | Udlejet |
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384

Alt dette får du på Lautrupsgade
Vores værter og værtinder søger for at tage godt imod dine gæster.
Adgang til fælles mødecenter med indbydende og funktionelle mødelokaler der alle er udstyret med high speed Wi-Fi og AV udstyr.
Med lounge og touch down spaces opnås en bredere pallette af arbejdsrammer, som understøtter et mere dynamisk arbejdsliv og forbedrer arealeffektiviteten.
Hold dit næste event, konference eller workshop i et indbydende og funktionelt auditorium
Undgå at bruge plads til store mødelokaler i eget lejemål. Anvend i stedet fællesområdet til større events og arrangementer.
Gør det nemt for dine medarbejdere at indpasse træning i hverdagen med attraktive bade- og omklædningsfaciliteter.
Stor parkeringsplads tæt på kontorhusets hovedindgang gør det nemt at finde en plads både til bilen og cyklen.
Tag en pause fra dagens opgaver eller afhold det uformelle møde i grønne omgivelser.
Vær uafhængig af arbejdstider med fri adgang til kontoret 24/7.
Spar værdifuld tid på koordinering af alt fra rengøring, kantineordning til planteservice. Driften af kontorhuset er inkluderet i pakken. Vi tilbyder også ekstra services til eget lejemål.
I vores brasserie byder vi hver dag på sund og frisklavet mad i en høj kvalitet.
Skal det være nemt? Så bestil take away til aftensmaden fra vores lækre Brasserie.
Når du flytter ind hos The Union, tilbyder vi dig hjælp til din indretning, så du får et kontor, der passer til dine behov. Vi tilbyder også flytteservice på særligt favorable vilkår.
Vi tilbyder løbende nye services og tilbud, der understøtter en sund hverdag. Din virksomhed får desuden adgang til særligt attraktive pensions- og forsikringspakker og sundhedsanalyse fra PFA. Din virksomhed kan indgå i prispakker, som normalt kun hører de helt store virksomheder til.
Understøt dine medarbejderes work/life balance med attraktive værditilbud, der gør det nemmere at få hverdagen til at hænge sammen.
Beliggenhed
Vi gør det nemt for dig at drive en sund forretning
Når din virksomhed flytter ind i et The Union kontorhus får I ikke kun adgang til fysiske rammer, hvor komfort hænger sammen med at være omkostningsbevist. Inspireret af deleøkonomien får I også en lang række attraktive fællesfaciliteter og værditilbud.

Fokus på et sundt arbejdsliv
Sunde medarbejdere er gladere og mere effektive. Pas på dine medarbejdere med særligt attraktive aftaler hos PFA og en fri sundhedsanalyse.

Drift og service inkluderet i lejen
Spar værdifuld tid på alt det praktiske. Vi sørger for alt fra kantineordning og reception til rengøring og handyman, så du kan fokusere på forretningen.

Værditilbud til dine medarbejdere
Understøt dine medarbejderes work/life balance med attraktive værditilbud, der gør det nemmere at få hverdagen til at hænge sammen.

Flytteservice og hjælp til indretning
Få hjælp til indflytning og indretning af jeres eget kontor. Og spar penge på nye møbler med vores attraktive møbelpakke.
Sammen bruger vi vores ressourcer med omtanke
I vores kontorhus på Lautrupsgade kommer dette blandt andet til udtryk gennem energioptimering, et godt indeklima og god akustik der sammen med lækre fællesfaciliteter forener medarbejderglæde og grønne ambitioner med jeres forretningsmål.
Bestil din fremvisning nu
