Vesterport
Se hvad vi tilbyder
1. sal | 6 pers. | 28.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 12 pers. | 60.000 kr./md. | Ledig |
1. sal | 4 pers. | 24.000 kr./md. | Ledig |
1. sal | 8 pers. | 42.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 6 pers. | 31.000 kr./md. | Ledig |
1. sal | 6 pers. | 31.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 3 pers. | 16.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 6 pers. | 32.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 6 pers. | 28.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 12 pers. | 60.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 4 pers. | 24.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 6 pers. | 31.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 6 pers. | 31.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 3 pers. | 16.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 6 pers. | 32.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 3 pers. | 16.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 3 pers. | 16.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 3 pers. | 16.000 kr./md. | Udlejet |
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
3. sal | 459 m² | 27 pers. | Udlejet |
3. sal | 376 m² | 23 pers. | Udlejet |
4. sal | 835 m² | 50 pers. | Udlejet |
5. sal | 1094 m² | 70 pers. | Udlejet |
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Kontor eller kontorplads på Vesterport midt i København
Man kan næsten ikke finde en bedre placering i Indre By end Vester Farimagsgade. Her flytter din virksomhed ind i et ikonisk kontorhus, der både rummer kontorlejemål og kontorhotel til både større virksomheder og scale-up. Udover fuld fleksibilitet og service bliver I også en del af et landsdækkende fællesskab med en lang række unikke fællesfaciliteter og services, som gør det nemt at forene medarbejderglæde, forretningsmål og grønne ambitioner.
Beliggenhed
Alt dette får du
Et indbydende ankomstområde tager godt imod dine gæster, som kan melde deres ankomst digitalt. I vores kontorhotel vil vores Office Manager også sørge for personlig service i øjenhøjde.
Adgang til fælles mødecenter med indbydende og funktionelle mødelokaler der alle er udstyret med Wi-Fi og AV udstyr.
Med lounge og touch down spaces opnås en bredere pallette af arbejdsrammer, som understøtter et mere dynamisk arbejdsliv og forbedrer arealeffektiviteten.
Effektiviser pladsen i eget lejemål og anvend fællesområdet til større events og arrangementer.
Gør det nemt for dine medarbejdere at indpasse træning i hverdagen med attraktive bade- og omklædningsfaciliteter.
Parkeringsplads tæt på kontorhusets hovedindgang gør det nemt at finde en plads både til bilen og cyklen.
Oplad bilen mens du er på arbejde og hav altid bilen fyldt med ny energi
Vær uafhængig af arbejdstider med fri adgang til kontoret 24/7.
Spar værdifuld tid på koordinering af alt fra rengøring, kantineordning til planteservice. Driften af kontorhuset er inkluderet i pakken. Vi tilbyder også ekstra services til eget lejemål. I vores kontohotel er alle services inklusiv internet, drift og forbrug, print, kaffe/the, frugt magasiner/aviser samt Office Manager on site.
I vores brasserie byder vi hver dag på sund og frisklavet mad i en høj kvalitet.
I brasseriet er der adgang til café-lækker. I vores kontorhotel er der ligeledes adgang til den lækreste kaffe og derudover the og frisk frugt.
Når du flytter ind hos The Union, tilbyder vi dig hjælp til din indretning, så du får et kontor, der passer til dine behov. Vi tilbyder også flytteservice på særligt favorable vilkår.
Vi tilbyder løbende nye services og tilbud, der understøtter en sund hverdag. Din virksomhed får desuden adgang til særligt attraktive pensions- og forsikringspakker og sundhedsanalyse fra PFA. Din virksomhed kan indgå i prispakker, som normalt kun hører de helt store virksomheder til.
Understøt work/life-balance, når jeres medarbejdere kan få ordnet nogle af hverdagens gøremål, mens de er på arbejde.
Vi gør det nemt at drive en sund forretning
Her får I mere end et kontor. Alt fra lejevilkår og værditilbud til faciliteter og services er skabt for at give jeres virksomhed de bedste forudsætninger for at drive en sund forretning
Fleksible vilkår
Flyt ind på fleksible vilkår, så I kan skalere op eller ned, hvis jeres behov ændrer sig.
Attraktive fællesfaciliteter
Oplev en lang række faciliteter, som understøtter en god og effektiv arbejdsdag.
Full service
Sænk skuldrene. Nyd de rene og velfungerende omgivelser. Bliv forkælet med god service.
Flytte- og indretningshjælp
Kom godt (og nemt) på plads i jeres lejemål. Og få en eksklusiv rabat på nye møbler.
Sammen bruger vi vores ressourcer med omtanke
I vores kontorhus på Vester Farimagsgade kommer dette blandt andet til udtryk gennem energioptimering, et godt indeklima og god akustik der sammen med lækre fællesfaciliteter forener medarbejderglæde og grønne ambitioner med jeres forretningsmål.