Skal jeres næste adresse være i Pakhusene - Aarhus Ø?

Lige nu har jeres virksomhed mulighed for at flytte ind i et lejemål på 316 m2 med plads til 20 personer i Pakhusenes urbane kontorbyggeri med DGNB certificering. Her bliver I en del af et moderne og fuldt serviceret kontorhus med en lang række attraktive fællesfaciliteter og perfekt beliggenhed tæt på Aarhus midtby og offentlig transport. 

Om lejemålet

Fra ankomstområdet kan du tage elevatoren eller trappen op på husets 4. sal, hvor du finder et stort og lyst lejemål. Fælles for alle kontorerne i huset er, at de er lavet i materialer af høj kvalitet og med gennemgående urban stil, der bl.a. kommer til udtryk ved synlige rørføringer og betongulve. 

Lejemålet på 4. salen har en god lofthøjde og store vinduer, der bidrager til kontoret rummelighed og lysindfald.

Derudover så hører der til lejemålet et tekøkken, egne toiletter og mødelokaler. 

Er du på cykel eller i bil findes der gode parkeringsmuligheder foran og omkring Pakhusene. 

Lyder lejemålet som noget for jeres virksomhed? Vi glæder os til at viser lokalerne frem.

Leje pr. md. (ex drift og forbrug) 37.894 kr.
Aconto forbrug 2.107 kr.
Aconto driftsudgifter 13.167 kr.
Servicebidrag 0 kr.
Leje pr. md. inkl. drift og forbrug 53.167 kr.
Leje pr. år (ex drift og forbrug) 454.725 kr.
Aconto forbrug 25.280 kr.
Aconto driftsudgifter 158.000 kr.
Servicebidrag 0 kr.
Leje pr. år inkl. drift og forbrug 638.005 kr.
El forbrug betales direkte til forsyningsselskabet.
Der tages forbehold for prisændringer.
Anvendelse Kontor
Betaling Kvartalsvis forud
Depositum 6 måneders husleje
Lejeregulering Nettoprisindeks dog min. 2%
Uopsigelighed Efter nærmere aftale
Opsigelsesvarsel 3 måneder
Overtagelsestidspunkt Nu
Som lejer hos The Union får du adgang til en lang række
unikke fordele og services:
Fuldt serviceret kontorhus

Spar værdifuld tid på koordinering af alt fra kantineordning til rengøring. Driften af
kontorhuset er inkluderet i pakken, så du kan koncentrere dig om forretningen. Vi
faciliterer også ekstra services til eget lejemål.

Mødelokaler på tværs af landet

Langt væk hjemmefra? Book mødelokaler på vores andre lokationer i Aarhus, Odense og København.

Frokostordning

I vores brasserie byder vi hver dag på sund og frisklavet mad i en høj kvalitet. Der er også mulighed for take away.

Hjælp til indflytning og indretning af eget kontor

Få hjælp til indflytning og indretning af jeres eget kontor. Og spar penge på nye møbler med vores attraktive møbelpakke. Vælg mellem mange populære brands.

Attraktive sundhedstilbud

Vi tilbyder løbende nye services og tilbud, der gør det nemmere at få hverdagen til at
hænge sammen. Jeres virksomhed får desuden adgang til særligt attraktive pensions-
og forsikringspakker og sundhedsanalyse fra PFA.

Se alle fordele og services

Fakta

Mariane Thomasens
8000 Aarhus C
Faciliteter
Mødecenter

Adgang til fælles mødecenter med indbydende og funktionelle mødelokaler der alle er udstyret med high speed Wi-Fi og AV udstyr.

Lounge og touch down spaces

Med lounge og touch down spaces opnås en bredere pallette af arbejdsrammer, som
understøtter et mere dynamisk arbejdsliv og forbedrer arealeffektiviteten.

Omklædning og bad

Gør det nemt for dine medarbejdere at indpasse træning i hverdagen med attraktive bade- og omklædningsfaciliteter.

Parkering til bil og cykel

Stor parkeringskælder med direkte adgang til lejemålene via elevator. Cykelparkering
på terræn.

El-ladestandere

Oplad bilen mens du er på arbejde og hav altid bilen fyldt med ny energi.

Gårdmiljø

Tag en pause fra dagens opgaver eller afhold det uformelle møde i grønne
omgivelser og tæt på vandet.

Se alle fordele og services
DGNB certificeret
Energimærke A, 2015

Udforsk lejemålet

Flere fordele med
All Inclusive

Fuld fleksibilitet

• Flyt ind på mindre end en måned

• Fraflyt med kun 6 måneders varsel

• Skru op og ned for kvadratmeterne og servicen efter behov 

Alt inkluderet i lejen

• Komplet møbleret lejemål

• Attraktive fællesfaciliteter og mødelokaler 

• High speed internet (kablet og WiFi)

• El, vand, varme og drift 

• Rengøring og vinduespolering

Markedets mest transparente aftale

•  Simpel og letlæselig kontrakt på få sider 

• Alt inkluderet i lejen – ingen uforudsete udgifter

• Fraflytningsforpligtelsen er fastlåst og kendt på forhånd

En lejekontrakt
som ingen andre

Vi vil gerne introducere dig for en helt ny måde at lave lejekontrakter på. En lejekontrakt som ikke kræver, at du sidder klar med en strategisk business plan for de næste 5 år. Du kan flytte ind på mindre end en måned, skalere op og ned efter behov samt få del i et væld af lækre faciliteter og ekstra services. Samtidig kan du fraflytte med kort varsel – alle udgifter er inkluderet og fraflytningsforpligtigelsen er fastlåst og kendt på forhånd..

Alle de kontrakttunge steps, som normalt spænder ben for din virksomheds fleksibilitet og vækst er fjernet til fordel for en mere simpel løsning, der dækker din virksomheds behov. Fra færdigindrettet lejemål til sund mad i kantinen. Der er tænkt på det hele. Det er derfor vi kalder lejekontrakten ’All Inclusive’.

En del af et aktivt erhvervsområde med vand til alle sider  

Pakhusene er en integreret del af den nye bydel Aarhus Ø, som efterhånden er ganske velkendt i det Aarhusianske bybillede.

Her får jeres medarbejdere kort afstand til alle midtbyens faciliteter og gode transportmuligheder. Bybussen holder lige om hjørnet, der er kort afstand til Letbanen, og her findes både offentlige parkeringspladser og mulighed for at leje parkeringspladser i Pakhusenes parkeringskælder. Der er også kort afstand til motorvej E45, som kun ligger ca. 10 minutters kørsel i bil via Randersvej og ikke mindst resten af vejnettet til det øvrige Aarhus. Kommer du på cykel hver dag, så er der naturligvis rigtig gode overdækkede cykelparkeringer flere steder i kontorhuset.

Stemningen er afslappet business i et maritimt beliggende område med flere kanaler og mange steder direkte udsigt til havet.

Fordele og services

Når din virksomhed flytter ind i et The Union kontorhus, får I adgang til værdiskabende fællesfaciliteter og attraktive medarbejdergoder. Her får I ikke bare adgang til fysiske rammer, hvor komfort hænger sammen med at være omkostningsbevist. I bliver også en del af et fuldt serviceret fællesskab, der giver både dine medarbejdere og gæster en hverdag med høj service og store smil.

Book din fremvisning nu

Du er 25 sekunder fra, at vi kan kontakte dig for at aftale nærmere omkring en fremvisning. Fremvisningen tager cirka en time og er selvfølgelig helt uforpligtende.

Angiv dine kontaktoplysninger (trin 1 af 2)

Navn*

Andre kontorer der kunne have din interesse

Fandt du ikke det du søgte?

Opret en søgeagent med dine præferencer for dit kommende lejemål, så kontakter vi dig, når vi finder et match.

Få prospektet direkte i din indbakke

Hvem skal vi sende prospektet til?

Navn*

Fortæl os, hvad du leder efter

Consent*
Træt af selv at søge efter kontor?

Lad os hjælpe dig med at finde drømmekontoret