Gode mødefaciliteter til virtuelt kontor hos The Union

I en verden, hvor virtuelle møder bliver stadig mere almindelige, er det vigtigt at have adgang til gode mødefaciliteter, selv når I arbejder eksternt.

Hos The Union stræber vi efter at levere netop dette til vores lejere, der har et virtuelt kontor på den ene eller den anden måde. For nogle virksomheder giver det mening at medarbejdere ofte arbejder hjemmefra, og for andre gør det ikke. Der er også virksomheder, hvor nogle medarbejdere er meget ude af huset til møder, eller generelt meget på farten. I sådanne tilfælde er det en stor fordel, at virksomheden er gearet til at tage møder online.

Mødelokale med glasvægge i åbent loungeområde.

Moderne mødecentre som en del af vores fællesfaciliteter

Vores mødecentre er mere end bare rum til møder. De er skabt med fokus på funktionalitet, komfort og teknologi for at sikre, at vores lejere har de bedste betingelser for produktive møder. Uanset om du har behov for et mindre mødelokale til en intern brainstorming-session eller et større auditorie til en præsentation for kunder, så har vi faciliteterne til det.

Med moderne møbler, avanceret videokonferenceudstyr og højhastighedsinternet er vores mødelokaler designet til at imødekomme alle jeres behov. Vi sørger for, at alt er klar til brug, så du kan fokusere på dine møder uden at bekymre dig om tekniske problemer eller manglende faciliteter. Vi tilbyder desuden mødeforplejning som en af vores services.

Hos The Union ønsker vi at gøre hverdagen helt enkel og velfungerende for vores lejere. Derfor har vi også et bookingsystem, som lever op til dette. Så kan I booke et mødelokale i vores fælles mødecentre, lige når det passer jer. Som en ekstra luksus kan I også booke mødelokaler på andre The Union lokationer. Så er det muligt at afholde møder på tværs af landet.

Gå på opdagelse i vores kontorhuse i Danmarks største byer
København
Aarhus
Odense

Gode faciliteter øger medarbejdertrivsel

Gode faciliteter handler ikke kun om at imponere kunder eller samarbejdspartnere, men spiller en afgørende rolle i medarbejdernes trivsel og produktivitet. Derfor har vi investeret ekstra ressourcer i at skabe moderne og komfortable mødefaciliteter, der giver vores lejere de bedste arbejdsbetingelser, uanset om de arbejder hjemmefra eller fra vores kontorlokaler.

Når I som virksomhed tilbyder adgang til gode mødefaciliteter for jeres medarbejdere, både fysisk og virtuelt, viser I engagement i deres professionelle succes. Gode faciliteter er generelt en investering i medarbejdertrivslen, og hos The Union tror vi på, at et godt arbejdsmiljø bidrager til højere produktivitet, øget kreativitet og bedre samarbejde. Vores mødefaciliteter er en vigtig del af denne vision.

Moderne mødecenter og flere fællesfaciliteter

Vores moderne mødecenter er blot en af de faciliteter, som jeres virksomhed kan få gavn af i vores kontorhuse. Vi tilbyder en lang række faciliteter og services, som har til formål at gøre hverdagen, budgettet og trivslen bedre.

Vi tilbyder blandt andet:

Brasserie:

I The Union Brasserie er der altid en oplevelse at hente for smagsløgene. Vi sørger for nærende og smagfuld frokost af økologiske råvarer. Udover at være ganske nødvendig, er frokosten en hyggelig pause midt på dagen, og en mulighed for kollegial snak. I vores flerbrugerhuse kan snakken også være mellem medarbejdere i forskellige virksomheder.

I Brasseriet er der mulighed for at afholde events og workshops, eller at invitere en kunde til frokost i forbindelse med et møde. Brasseriet er en vigtig del af virksomheders hverdag – både for fornøjelsens skyld og i professionelle henseender.

Lounges og touch down spaces:

Det er en luksus at have pauseområder på kontoret. Der går en del kvadratmeter til sådan et område, og der skal findes en anden type møblement end på det øvrige kontor. I The Unions kontorhuse er det én af de faciliteter, som I får adgang til ved at dele omkostningerne med de andre lejere. På den måde kan I få sådan et område, på trods af de ressourcer det kræver.

Pauseområder er en stor fordel at have, da det tilbyder medarbejderne et break, hvor de fx kan nyde en god kop kaffe og en snak med en kollega. Det er de små pauser fra skrivebordet, som giver lidt ekstra energi til resten af dagen, og som er med til at sikre trivsel på den lange bane.

Udover pauser kan der også være forskellige måder at arbejde på blandt mange medarbejdere på et stort kontor. Hvor nogen kan sidde en hel dag bag det samme skrivebord, kan andre have brug for lidt miljøforandring. Her kan det være en god løsning at sidde lidt i loungeområdet.

Auditorium

Flere af The Unions lokationer har auditorium til fri afbenyttelse. Her kan virksomheder holde events, større præsentationer eller noget helt tredje. Det er en ekstraordinær facilitet, og det giver virksomheden et professionelt løft. Måske er det noget for jeres virksomhed?

Vi gør det nemt at drive en sund forretning

Her får I mere end et kontor. Alt fra lejevilkår og værditilbud til faciliteter og services er skabt for at give jeres virksomhed de bedste forudsætninger for at drive en sund forretning

Skal vi hjælpe jeres virksomhed med at finde hjem?

Har du brug for vejledning, eller brænder du inde med et spørgsmål? Så er du altid velkommen til at skrive til kontakt@theunion.dk eller ringe til os på 70 60 53 84.
To medarbejdere sidder i et uformelt arbejdsmøde i en lounge sofa. De smiler og drikker kaffe. I baggrunden ses et kunstværk og en stor grøn plante.