Se hvad vi tilbyder
1. sal | 569 m² | 47 pers. | Udlejet |
1. sal | 628 m² | pers. | Udlejet |
1. sal | 429 m² | 36 pers. | Udlejet |
2, Stuen | 305 m² | pers. | Udlejet |
2. sal | 562 m² | 46 pers. | Udlejet |
2. sal | 627 m² | 60 pers. | Ledig |
2. sal | 425 m² | 35 pers. | Ledig |
3. sal | 562 m² | 46 pers. | Udlejet |
3. sal | 627 m² | 60 pers. | Udlejet |
3. sal | 425 m² | 35 pers. | Udlejet |
4. sal | 719 m² | 60 pers. | Ledig |
4. sal | 428 m² | 35 pers. | Udlejet |
5. sal | 739 m² | 60 pers. | Ledig |
6. sal | 739 m² | 60 pers. | Ledig |
7. sal | 698 m² | 58 pers. | Udlejet |
8. sal | 586 m² | 48 pers. | Ledig |
Stuen | 431 m² | pers. | Udlejet |
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Bliv en del af et attraktivt kontormiljø, der forbinder arbejde med velvære
Tromsø er et nyt bæredygtigt kontorbyggeri der er DGNB Platin-certificeret og med en central beliggenhed i Nordhavn. Her har din virksomhed mulighed for at flytte ind et erhvervslejemål i et fuldt serviceret kontorhus med high-end som laveste fællesnævner. Udover fuld service og en perfekt beliggenhed tæt på motorvej og offentlig transport får I også adgang til en lang række attraktive fællesfaciliteter, som gør det nemt at forene medarbejderglæde, forretningsmål og grønne ambitioner.
Beliggenhed
Alt dette får du i Tromsø
En indbydende lobby tager godt imod dine gæster, som kan melde deres ankomst digitalt.
Adgang til fælles mødecenter med indbydende og funktionelle mødelokaler der alle er udstyret med high speed Wi-Fi og AV udstyr.
Med lounge og touch down spaces opnås en bredere pallette af arbejdsrammer, som understøtter et mere dynamisk arbejdsliv og forbedrer arealeffektiviteten.
Undgå at bruge plads til store mødelokaler i eget lejemål. Anvend i stedet fællesområdet til større events og arrangementer.
Gør det nemt for dine medarbejdere at indpasse træning i hverdagen med attraktive bade- og omklædningsfaciliteter.
Stor parkeringsplads tæt på kontorhuset gør det nemt at finde en plads både til bilen og cyklen.
Vær uafhængig af arbejdstider med fri adgang til kontoret 24/7.
Spar værdifuld til på koordinering af alt fra rengøring, kantineordning til planteservice. Driften af kontorhuset er inkluderet i pakken. Vi tilbyder også ekstra services til eget lejemål.
Vores brasserie byder hver dag på økologist free seating frokost frisk tilberedt i eget køkken.
Vores barista byder på god stemning og friskbrygget kaffe i lobbyen.
Skal det være nemt? Så bestil take away til aftensmaden fra vores lækre Brasserie.
Når du flytter ind hos The Union, tilbyder vi dig hjælp til din indretning, så du får et kontor, der passer til dine behov. Vi tilbyder også flytteservice på særligt favorable vilkår.
Vi tilbyder løbende nye services og tilbud, der understøtter en sund hverdag. Din virksomhed får desuden adgang til særligt attraktive pensions- og forsikringspakker og sundhedsanalyse fra PFA. Din virksomhed kan indgå i prispakker, som normalt kun hører de helt store virksomheder til.
Understøt dine medarbejderes work/life balance med attraktive værditilbud, der gør det nemmere at få hverdagen til at hænge sammen.
Vi gør det nemt at drive en sund forretning
Her får I mere end et kontor. Alt fra lejevilkår og værditilbud til faciliteter og services er skabt for at give jeres virksomhed de bedste forudsætninger for at drive en sund forretning
Fleksible vilkår
Flyt ind på fleksible vilkår, så I kan skalere op eller ned, hvis jeres behov ændrer sig.
Attraktive fællesfaciliteter
Oplev en lang række faciliteter, som understøtter en god og effektiv arbejdsdag.
Full service
Sænk skuldrene. Nyd de rene og velfungerende omgivelser. Bliv forkælet med god service.
Flytte- og indretningshjælp
Kom godt (og nemt) på plads i jeres lejemål. Og få en eksklusiv rabat på nye møbler.