Lottenborghus
Se hvad vi tilbyder
1. sal | 352 m² | 20 pers. | Udlejet |
1. sal | 272 m² | 15 pers. | Udlejet |
1. sal | 456 m² | 25 pers. | Ledig |
1. sal | 416 m² | 23 pers. | Udlejet |
1. sal | 416 m² | 23 pers. | Udlejet |
2. sal | 352 m² | 20 pers. | Udlejet |
2. sal | 456 m² | 25 pers. | Udlejet |
2. sal | 416 m² | 23 pers. | Udlejet |
2. sal | 272 m² | 15 pers. | Udlejet |
2. sal | 416 m² | 23 pers. | Udlejet |
Stuen | 242 m² | 12 pers. | Ledig |
Stuen | 319 m² | 18 pers. | Udlejet |
Stuen | 214 m² | 11 pers. | Udlejet |
Stuen | 248 m² | 14 pers. | Udlejet |
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Klassisk erhvervslejemål med naturskøn beliggenhed
Lottenborghus tilbyder servicerede lejemål til virksomheder, der ikke vil gå på kompromis med kvalitet og indretning. Huset er født ud fra et grundlæggende princip om at skabe større og mere fleksible rammer med fokus på deleøkonomien.
Udover din virksomheds eget lejemål får du som lejer også adgang til en lang række topmoderne fællesfaciliteter og attraktive medarbejdergoder.
Lottenborghus byder blandt andet på et stort ankomstområde, mødecenter og kantine med storkøkken. Her forberedes maden på stedet for opnåelse af den bedste kvalitet.
Beliggenhed
Alt dette får du i Lottenborghus
Et indbydende ankomstområde tager godt imod dine gæster, som kan melde deres ankomst digitalt.
Adgang til fælles mødecenter med indbydende og funktionelle mødelokaler der alle er udstyret med high speed Wi-Fi og AV udstyr.
Med lounge og touch down spaces opnås en bredere pallette af arbejdsrammer, som understøtter et mere dynamisk arbejdsliv og forbedrer arealeffektiviteten.
Gør det nemt for dine medarbejdere at indpasse træning i hverdagen med attraktive bade- og omklædningsfaciliteter.
Stor parkeringsplads tæt på kontorhusets hovedindgang gør det nemt at finde en plads både til bilen og cyklen.
Vær uafhængig af arbejdstider med fri adgang til kontoret 24/7.
Spar værdifuld til på koordinering af alt fra rengøring, kantineordning til planteservice. Driften af kontorhuset er inkluderet i pakken. Vi tilbyder også ekstra services til eget lejemål.
I vores brasserie byder vi hver dag på sund og frisklavet mad i en høj kvalitet.
Adgang til kaffeautomat i fællesområde
Når du flytter ind hos The Union, tilbyder vi dig hjælp til din indretning, så du får et kontor, der passer til dine behov. Vi tilbyder også flytteservice på særligt favorable vilkår.
Vi tilbyder løbende nye services og tilbud, der understøtter en sund hverdag. Din virksomhed får desuden adgang til særligt attraktive pensions- og forsikringspakker og sundhedsanalyse fra PFA. Din virksomhed kan indgå i prispakker, som normalt kun hører de helt store virksomheder til.
Understøt dine medarbejderes work/life balance med attraktive værditilbud, der gør det nemmere at få hverdagen til at hænge sammen.
Vi gør det nemt at drive en sund forretning
Her får I mere end et kontor. Alt fra lejevilkår og værditilbud til faciliteter og services er skabt for at give jeres virksomhed de bedste forudsætninger for at drive en sund forretning
Fleksible vilkår
Flyt ind på fleksible vilkår, så I kan skalere op eller ned, hvis jeres behov ændrer sig.
Attraktive fællesfaciliteter
Oplev en lang række faciliteter, som understøtter en god og effektiv arbejdsdag.
Full service
Sænk skuldrene. Nyd de rene og velfungerende omgivelser. Bliv forkælet med god service.
Flytte- og indretningshjælp
Kom godt (og nemt) på plads i jeres lejemål. Og få en eksklusiv rabat på nye møbler.