om Vesterfarimagsgade 19
The Union Workspaces er vores bud på et premium kontorhotel ideelt til startup og scaleup virksomheder. På vores kontorhotel på Vester Farimagsgade er der en helt særlig atmosfære med lounges, saloner, rummelige mødelokaler og en stor altan med udsigt over Københavns pulserende liv. På kontorhotellet tilbydes der både lounge- og flex medlemskaber, og det er ligeledes muligt at få en fast arbejdsplads.
Om lejemålet
The Union Workspaces er vores bud på et premium kontorhotel ideelt til startup og scaleup virksomheder. På vores kontorhotel på Vester Farimagsgade er der en helt særlig atmosfære med lounges, saloner, rummelige mødelokaler og en stor altan med udsigt over Københavns pulserende liv.
Ejendommens stueetage er indrettet med en stor og lys reception samt mange velindrettede mødelokaler i forskellige størrelser. Her vil der yderligere blive indrettet en butikscafé og et hyggeligt loungeområde, som lejerne selvfølgelig frit kan benytte sig af. Derudover, så finder man også på denne etage køkkenfaciliteter samt en stor kantine.
Fra det lyse ankomstareal kan man tage trappen eller elevatoren op til ejendommens 1. sal, hvor der findes et lyst, lukket kontor med plads til 8 arbejdsstationer. Kontoret er indrettet med lyse vægge og akustiklofter.
På 1. salen finder man en række fællesfaciliteter; bl.a. te-køkken samt møderum – foruden de mange andre fællesfaciliteter, man som lejer på Vester Farimagsgade 19, kan benytte sig af.
Leje pr. md. (ex drift og forbrug) | 10.333 kr. |
Aconto forbrug | 0 kr. |
Aconto driftsudgifter | 0 kr. |
Servicebidrag | 0 kr. |
Leje pr. md. inkl. drift og forbrug | 10.333 kr. |
Leje pr. år (ex drift og forbrug) | 124.000 kr. |
Aconto forbrug | 0 kr. |
Aconto driftsudgifter | 0 kr. |
Servicebidrag | 0 kr. |
Leje pr. år inkl. drift og forbrug | 124.000 kr. |
Der tages forbehold for prisændringer.
Anvendelse | Kontor |
Betaling | Månedlig forud |
Depositum | 4 måneders husleje |
Lejeregulering | Nettoprisindeks dog min. 2% |
Uopsigelighed | Efter nærmere aftale |
Opsigelsesvarsel | 3 måneder |
Overtagelsestidspunkt | Nu |
unikke fordele og services:
Spar værdifuld tid på koordinering af alt fra rengøring, kantineordning til planteservice. Driften af kontorhuset er inkluderet i pakken. Vi tilbyder også ekstra services til eget lejemål. I vores kontohotel er alle services inklusiv internet, drift og forbrug, print, kaffe/the, frugt magasiner/aviser samt Office Manager on site.
I vores brasserie byder vi hver dag på sund og frisklavet mad i en høj kvalitet.
I brasseriet er der adgang til café-lækker. I vores kontorhotel er der ligeledes adgang til den lækreste kaffe og derudover the og frisk frugt.
Når du flytter ind hos The Union, tilbyder vi dig hjælp til din indretning, så du får et kontor, der passer til dine behov. Vi tilbyder også flytteservice på særligt favorable vilkår.
Vi tilbyder løbende nye services og tilbud, der understøtter en sund hverdag. Din virksomhed får desuden adgang til særligt attraktive pensions- og forsikringspakker og sundhedsanalyse fra PFA. Din virksomhed kan indgå i prispakker, som normalt kun hører de helt store virksomheder til.
Understøt work/life-balance, når jeres medarbejdere kan få ordnet nogle af hverdagens gøremål, mens de er på arbejde.
Fakta
1. sal | 6 pers. | 28.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 12 pers. | 60.000 kr./md. | Ledig |
1. sal | 4 pers. | 24.000 kr./md. | Ledig |
1. sal | 8 pers. | 42.000 kr./md. | Ledig |
1. sal | 6 pers. | 31.000 kr./md. | Ledig |
1. sal | 6 pers. | 31.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 3 pers. | 16.000 kr./md. | Udlejet |
1. sal | 6 pers. | 32.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 6 pers. | 28.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 12 pers. | 60.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 4 pers. | 24.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 6 pers. | 31.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 6 pers. | 31.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 3 pers. | 16.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 6 pers. | 32.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 3 pers. | 16.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 3 pers. | 16.000 kr./md. | Udlejet |
2. sal | 3 pers. | 16.000 kr./md. | Udlejet |
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Et indbydende ankomstområde tager godt imod dine gæster, som kan melde deres ankomst digitalt. I vores kontorhotel vil vores Office Manager også sørge for personlig service i øjenhøjde.
Adgang til fælles mødecenter med indbydende og funktionelle mødelokaler der alle er udstyret med Wi-Fi og AV udstyr.
Med lounge og touch down spaces opnås en bredere pallette af arbejdsrammer, som understøtter et mere dynamisk arbejdsliv og forbedrer arealeffektiviteten.
Effektiviser pladsen i eget lejemål og anvend fællesområdet til større events og arrangementer.
Gør det nemt for dine medarbejdere at indpasse træning i hverdagen med attraktive bade- og omklædningsfaciliteter.
Parkeringsplads tæt på kontorhusets hovedindgang gør det nemt at finde en plads både til bilen og cyklen.
Oplad bilen mens du er på arbejde og hav altid bilen fyldt med ny energi
Vær uafhængig af arbejdstider med fri adgang til kontoret 24/7.
Flere fordele med
All Inclusive
Fuld fleksibilitet
• Flyt ind på mindre end en måned
• Fraflyt med kun 6 måneders varsel
• Skru op og ned for kvadratmeterne og servicen efter behov
Alt inkluderet i lejen
• Komplet møbleret lejemål
• Attraktive fællesfaciliteter og mødelokaler
• High speed internet (kablet og WiFi)
• El, vand, varme og drift
• Rengøring og vinduespolering
Markedets mest transparente aftale
• Simpel og letlæselig kontrakt på få sider
• Alt inkluderet i lejen – ingen uforudsete udgifter
• Fraflytningsforpligtelsen er fastlåst og kendt på forhånd
En lejekontrakt
som ingen andre
Vi vil gerne introducere dig for en helt ny måde at lave lejekontrakter på. En lejekontrakt som ikke kræver, at du sidder klar med en strategisk business plan for de næste 5 år. Du kan flytte ind på mindre end en måned, skalere op og ned efter behov samt få del i et væld af lækre faciliteter og ekstra services. Samtidig kan du fraflytte med kort varsel – alle udgifter er inkluderet og fraflytningsforpligtigelsen er fastlåst og kendt på forhånd..
Alle de kontrakttunge steps, som normalt spænder ben for din virksomheds fleksibilitet og vækst er fjernet til fordel for en mere simpel løsning, der dækker din virksomheds behov. Fra færdigindrettet lejemål til sund mad i kantinen. Der er tænkt på det hele. Det er derfor vi kalder lejekontrakten ’All Inclusive’.
Et pulserende og mangfoldigt kvarter og en af byens førende kontorlokationer
Området omkring Vesterport, Rådhuspladsen og Hovedbanegården har i de senere år gennemgået en transformation anført af det spektakulære kontorkompleks, Området drager fordel af meget fin adgang til offentlig transport med Vesterport og Hovedbanegården som det centrale knudepunkt.
Med sin status som en klassisk lokation i det indre København huser området flere store advokatfirmaer, fagforeninger, brancheorganisationer samt finansielle institutioner. Derudover optager statslige og kommunale myndigheder en forholdsvis stor del af kontorlejemålene i området.
Fordele og services
Når din virksomhed flytter ind i et The Union kontorhus, får I adgang til værdiskabende fællesfaciliteter og attraktive medarbejdergoder. Her får I ikke bare adgang til fysiske rammer, hvor komfort hænger sammen med at være omkostningsbevist. I bliver også en del af et fuldt serviceret fællesskab, der giver både dine medarbejdere og gæster en hverdag med høj service og store smil.