Om lejemålet

Ved ankomst til kontorhusets imponerende lobby tager vores barista godt imod dine gæster med en lækker kop kaffe mens de digitalt kan melde deres ankomst. Fra lobbyen er der desuden adgang til et lækkert brasserie samt indbydende mødecenter med stemningsfyldte mødelokaler.

Fra lobbyen kan I tage trappen eller elevatoren op på kontorhusets 5. sal, hvor I finder et stort og lyst lejemål med plads til 61 arbejdspladser. Kontoret består af et stort kontorareal med et industrielt look og store vinduespartier, der skaber et lyst og åbent arbejdsmiljø. Til kontoret hører også eget te-køkken, møderum og toiletfaciliteter. Har I brug for parkering til cyklen eller bilen, er dette muligt ved området omkring kontorhuset.

Leje pr. md. (ex drift og forbrug) 135.483 kr.
Aconto forbrug 16.935 kr.
Aconto driftsudgifter 36.149 kr.
Servicebidrag 10.469 kr.
Leje pr. md. inkl. drift og forbrug 199.037 kr.
Leje pr. år (ex drift og forbrug) 1.625.800 kr.
Aconto forbrug 203.225 kr.
Aconto driftsudgifter 433.793 kr.
Servicebidrag 125.630 kr.
Leje pr. år inkl. drift og forbrug 2.388.448 kr.
El forbrug betales direkte til forsyningsselskabet.
Der tages forbehold for prisændringer.
Anvendelse Kontor
Betaling Kvartalsvis forud
Depositum 3 måneders husleje
Lejeregulering Nettoprisindeks dog min. 2%
Uopsigelighed Efter nærmere aftale
Opsigelsesvarsel 3 måneder
Overtagelsestidspunkt Nu
Som lejer hos The Union får du adgang til en lang række
unikke fordele og services:
Fuldt serviceret kontorhus

Spar værdifuld til på koordinering af alt fra rengøring, kantineordning til planteservice. Driften af kontorhuset er inkluderet i pakken. Vi tilbyder også ekstra services til eget lejemål.

Brasserie

Vores brasserie byder hver dag på økologist free seating frokost frisk tilberedt i eget køkken.

Barista

Vores barista byder på god stemning og friskbrygget kaffe i lobbyen.

Take away

Skal det være nemt? Så bestil take away til aftensmaden fra vores lækre Brasserie.

Design og indretning

Når du flytter ind hos The Union, tilbyder vi dig hjælp til din indretning, så du får et kontor, der passer til dine behov. Vi tilbyder også flytteservice på særligt favorable vilkår.

Unikke sundhedstilbud

Vi tilbyder løbende nye services og tilbud, der understøtter en sund hverdag. Din virksomhed får desuden adgang til særligt attraktive pensions- og forsikringspakker og sundhedsanalyse fra PFA. Din virksomhed kan indgå i prispakker, som normalt kun hører de helt store virksomheder til.

Værditilbud til dine medarbejdere

Understøt dine medarbejderes work/life balance med attraktive værditilbud, der gør det nemmere at få hverdagen til at hænge sammen.

Se alle fordele og services

Fakta

Tromsøgade 2
2100 København Ø
1. sal569 m²47 pers.Udlejet
1. sal628 m² pers.Udlejet
1. sal429 m²36 pers.Udlejet
2, Stuen305 m² pers.Udlejet
2. sal562 m²46 pers.Udlejet
2. sal627 m²60 pers.Ledig
2. sal425 m²35 pers.Ledig
3. sal562 m²46 pers.Udlejet
3. sal627 m²60 pers.Udlejet
3. sal425 m²35 pers.Ledig
4. sal719 m²60 pers.Ledig
4. sal428 m²35 pers.Udlejet
5. sal739 m²60 pers.Ledig
6. sal739 m²60 pers.Ledig
7. sal698 m²58 pers.Ledig
8. sal586 m²48 pers.Ledig
Stuen431 m² pers.Udlejet
Flere lejemål vil kunne samles til ét samlet lejemål.
Vil du høre mere? Så skriv til [email protected] eller ring på 70605384
Faciliteter
Lobby med digital reception

En indbydende lobby tager godt imod dine gæster, som kan melde deres ankomst digitalt.

Mødecenter

Adgang til fælles mødecenter med indbydende og funktionelle mødelokaler der alle er udstyret med high speed Wi-Fi og AV udstyr.

Lounge og touch down spaces

Med lounge og touch down spaces opnås en bredere pallette af arbejdsrammer, som understøtter et mere dynamisk arbejdsliv og forbedrer arealeffektiviteten.

Mulighed for større events i fællesområdet

Undgå at bruge plads til store mødelokaler i eget lejemål. Anvend i stedet fællesområdet til større events og arrangementer.

Omklædning og bad

Gør det nemt for dine medarbejdere at indpasse træning i hverdagen med attraktive bade- og omklædningsfaciliteter.

Parkering til bil og cykel

Stor parkeringsplads tæt på kontorhuset gør det nemt at finde en plads både til bilen og cyklen.

Adgang 24/7

Vær uafhængig af arbejdstider med fri adgang til kontoret 24/7.

Se alle fordele og services
DNGB PLATIN
A2020

Udforsk lejemålet

Flere fordele med
All Inclusive

Fuld fleksibilitet

• Flyt ind på mindre end en måned

• Fraflyt med kun 6 måneders varsel

• Skru op og ned for kvadratmeterne og servicen efter behov 

Alt inkluderet i lejen

• Komplet møbleret lejemål

• Attraktive fællesfaciliteter og mødelokaler 

• High speed internet (kablet og WiFi)

• El, vand, varme og drift 

• Rengøring og vinduespolering

Markedets mest transparente aftale

•  Simpel og letlæselig kontrakt på få sider 

• Alt inkluderet i lejen – ingen uforudsete udgifter

• Fraflytningsforpligtelsen er fastlåst og kendt på forhånd

En lejekontrakt
som ingen andre

Vi vil gerne introducere dig for en helt ny måde at lave lejekontrakter på. En lejekontrakt som ikke kræver, at du sidder klar med en strategisk business plan for de næste 5 år. Du kan flytte ind på mindre end en måned, skalere op og ned efter behov samt få del i et væld af lækre faciliteter og ekstra services. Samtidig kan du fraflytte med kort varsel – alle udgifter er inkluderet og fraflytningsforpligtigelsen er fastlåst og kendt på forhånd..

Alle de kontrakttunge steps, som normalt spænder ben for din virksomheds fleksibilitet og vækst er fjernet til fordel for en mere simpel løsning, der dækker din virksomheds behov. Fra færdigindrettet lejemål til sund mad i kantinen. Der er tænkt på det hele. Det er derfor vi kalder lejekontrakten ’All Inclusive’.

I direkte forbindelse med omverdenen

En sund forretning er også forbundet med effektiv arbejdstid. Tromsø er velplaceret uanset, om man skal til eller fra i bil, på cykel eller via den kollektive trafik.

Her er blot 50 meter til nærmeste metro og 300 meter til Nordhavn station. Der er i alt 130 cykelparkeringspladser i ejendommens kælder og på terræn. Bilparkering findes i området.

Som en del af Århusgadekvarteret befinder I jer midt i en fantastisk samling af specialbutikker med muligheden for både forretningsfrokost, intim middag, istid, kaffemøder, events og meget, meget mere.

Fordele og services

Når din virksomhed flytter ind i et The Union kontorhus, får I adgang til værdiskabende fællesfaciliteter og attraktive medarbejdergoder. Her får I ikke bare adgang til fysiske rammer, hvor komfort hænger sammen med at være omkostningsbevist. I bliver også en del af et fuldt serviceret fællesskab, der giver både dine medarbejdere og gæster en hverdag med høj service og store smil.

Book din fremvisning nu

Du er 25 sekunder fra, at vi kan kontakte dig for at aftale nærmere omkring en fremvisning. Fremvisningen tager cirka en time og er selvfølgelig helt uforpligtende.

Angiv dine kontaktoplysninger (trin 1 af 2)

Navn*

Fandt du ikke det du søgte?

Opret en søgeagent med dine præferencer for dit kommende lejemål, så kontakter vi dig, når vi finder et match.

Få prospektet direkte i din indbakke

Hvem skal vi sende prospektet til?

Navn*

Fortæl os, hvad du leder efter

Consent*