Log ind

Skal jeres næste adresse være midt i byens puls?

Dette er kontorhuset for dig, der ønsker at forkæle dine medarbejdere i luksuriøse rammer på en yderst central beliggenhed i København. Her kommer din virksomhed til at bo i et kontorhus, der sitrer af liv. Udover din virksomheds eget lejemål har I også adgang til en lang række attraktive fællesfaciliteter og services der gør det nemmere at forene medarbejderglæde, forretningsmål og grønne ambitioner.

Kommende lokation – klar til indflytning september 2023

Om lejemålet

Ejendommens stueetage er indrettet med en stor og lys reception samt mange velindrettede mødelokaler i forskellige størrelser. Her vil der yderligere blive indrettet en butikscafé og et hyggeligt loungeområde, som lejerne selvfølgelig frit kan benytte sig af. Derudover, så finder man også på denne etage køkkenfaciliteter samt en stor kantine. 

Fra ankomstområdet kan man tage trappen eller elevatoren op til ejendommens 3. sal. Her findes et storrumskontor med plads til 50 arbejdsstationer. Derudover, så er arbejdsområderne på dette lejemål præget af en masse dagslys fra de store vinduespartier med udvendig solafskærmning, der kan betjenes både manuelt og automatisk. 

I hver ende af lejemålet findes der to toiletter samt flugttrappe og et centralt placeret tekøkken. Lejemålets grundplan gør det effektivt og fleksibelt at indrette sig i grupper til separate afdelinger eller projekter i virksomheden.

Etagen er ligeledes forberedt til en aktivitetsbaseret arbejdsplads, hvor de enkelte områder kan optimeres til forskellige arbejdsformer, ligesom der er mulighed for at etablere separate møde- og kontorrum.

 

Leje pr. md. (ex drift og forbrug) 63.495 kr.
Aconto forbrug 3.137 kr.
Aconto driftsudgifter 18.934 kr.
Servicebidrag 0 kr.
Leje pr. md. inkl. drift og forbrug 85.565 kr.
Leje pr. år (ex drift og forbrug) 761.940 kr.
Aconto forbrug 37.638 kr.
Aconto driftsudgifter 227.205 kr.
Servicebidrag 0 kr.
Leje pr. år inkl. drift og forbrug 1.026.783 kr.
El forbrug betales direkte til forsyningsselskabet.
Der tages forbehold for prisændringer.
Anvendelse Kontor
Betaling Kvartalsvis forud
Depositum 6 måneders husleje
Lejeregulering Nettoprisindeks dog min. 2%
Uopsigelighed Efter nærmere aftale
Opsigelsesvarsel 6 måneder
Overtagelsestidspunkt Nu
Som lejer hos The Union får du adgang til en lang række
unikke fordele og services:
Full service

Spar værdifuld tid på koordinering af alt fra rengøring, kantineordning til planteservice. Driften af kontorhuset er inkluderet i pakken. Vi tilbyder også ekstra services til eget lejemål. I vores kontohotel er alle services inklusiv internet, drift og forbrug, print, kaffe/the, frugt magasiner/aviser samt Office Manager on site.

Brasserie

I vores brasserie byder vi hver dag på sund og frisklavet mad i en høj kvalitet.

Café-lækker kaffe

I brasseriet er der adgang til café-lækker. I vores kontorhotel er der ligeledes adgang til den lækreste kaffe og derudover the og frisk frugt.

Design og indretning

Når du flytter ind hos The Union, tilbyder vi dig hjælp til din indretning, så du får et kontor, der passer til dine behov. Vi tilbyder også flytteservice på særligt favorable vilkår.

Unikke sundhedstilbud

Vi tilbyder løbende nye services og tilbud, der understøtter en sund hverdag. Din virksomhed får desuden adgang til særligt attraktive pensions- og forsikringspakker og sundhedsanalyse fra PFA. Din virksomhed kan indgå i prispakker, som normalt kun hører de helt store virksomheder til.

On-site services til jeres medarbejdere

Understøt work/life-balance, når jeres medarbejdere kan få ordnet nogle af hverdagens gøremål, mens de er på arbejde.

Se alle fordele og services

Fakta

Vester Farimagsgade 19
1606 København V
1. sal6 pers.28.000 kr./md.Udlejet
1. sal12 pers.60.000 kr./md.Ledig
1. sal4 pers.24.000 kr./md.Ledig
1. sal8 pers.42.000 kr./md.Udlejet
1. sal6 pers.31.000 kr./md.Ledig
1. sal6 pers.31.000 kr./md.Udlejet
1. sal3 pers.16.000 kr./md.Udlejet
1. sal6 pers.32.000 kr./md.Udlejet
2. sal6 pers.28.000 kr./md.Udlejet
2. sal12 pers.60.000 kr./md.Udlejet
2. sal4 pers.24.000 kr./md.Udlejet
2. sal6 pers.31.000 kr./md.Udlejet
2. sal6 pers.31.000 kr./md.Udlejet
2. sal3 pers.16.000 kr./md.Udlejet
2. sal6 pers.32.000 kr./md.Udlejet
2. sal3 pers.16.000 kr./md.Udlejet
2. sal3 pers.16.000 kr./md.Udlejet
2. sal3 pers.16.000 kr./md.Udlejet
Flere lejemål vil kunne samles til ét samlet lejemål.
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Free seating ved hæve-sænkebord i åbent kontorlandskab 8 hverdage i måneden, wifi og adgang til alle services.
Pris: 1.800 kr. pr. plads pr. md.
Kontakt osLæs mere
Flere lejemål vil kunne samles til ét samlet lejemål.
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Lounge plads i åbent kontorlandskab med adgang 8 hverdage pr. måned. Mulighed for at arbejde i loungeområder og café samt lange arbejdsborde.
Pris: 950 kr. pr. plads pr. md.
Kontakt osLæs mere
Flere lejemål vil kunne samles til ét samlet lejemål.
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Fast plads ved hæve-sænkebord i åbent kontorlandskab, wifi, og adgang til alle services.
Pris: 4.100 kr. pr. plads pr. md.
Kontakt osLæs mere
Flere lejemål vil kunne samles til ét samlet lejemål.
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
3. sal459 m²27 pers.Udlejet
3. sal376 m²23 pers.Udlejet
4. sal835 m²50 pers.Udlejet
5. sal1094 m²70 pers.Udlejet
Flere lejemål vil kunne samles til ét samlet lejemål.
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Faciliteter
Indbydende ankomstområde med digital reception

Et indbydende ankomstområde tager godt imod dine gæster, som kan melde deres ankomst digitalt. I vores kontorhotel vil vores Office Manager også sørge for personlig service i øjenhøjde.

Mødefaciliteter

Adgang til fælles mødecenter med indbydende og funktionelle mødelokaler der alle er udstyret med Wi-Fi og AV udstyr.

Lounge og touch down spaces

Med lounge og touch down spaces opnås en bredere pallette af arbejdsrammer, som understøtter et mere dynamisk arbejdsliv og forbedrer arealeffektiviteten.

Mulighed for større events i fællesområdet

Effektiviser pladsen i eget lejemål og anvend fællesområdet til større events og arrangementer.

Omklædning og bad

Gør det nemt for dine medarbejdere at indpasse træning i hverdagen med attraktive bade- og omklædningsfaciliteter.

Parkering til bil og cykel

Parkeringsplads tæt på kontorhusets hovedindgang gør det nemt at finde en plads både til bilen og cyklen.

El-ladestandere

Oplad bilen mens du er på arbejde og hav altid bilen fyldt med ny energi

Adgang 24/7

Vær uafhængig af arbejdstider med fri adgang til kontoret 24/7.

Se alle fordele og services
Energimærke B

Udforsk lejemålet

Flere fordele med
All Inclusive

Fuld fleksibilitet

• Flyt ind på mindre end en måned

• Fraflyt med kun 6 måneders varsel

• Skru op og ned for kvadratmeterne og servicen efter behov 

Alt inkluderet i lejen

• Komplet møbleret lejemål

• Attraktive fællesfaciliteter og mødelokaler 

• High speed internet (kablet og WiFi)

• El, vand, varme og drift 

• Rengøring og vinduespolering

Markedets mest transparente aftale

•  Simpel og letlæselig kontrakt på få sider 

• Alt inkluderet i lejen – ingen uforudsete udgifter

• Fraflytningsforpligtelsen er fastlåst og kendt på forhånd

En lejekontrakt
som ingen andre

Vi vil gerne introducere dig for en helt ny måde at lave lejekontrakter på. En lejekontrakt som ikke kræver, at du sidder klar med en strategisk business plan for de næste 5 år. Du kan flytte ind på mindre end en måned, skalere op og ned efter behov samt få del i et væld af lækre faciliteter og ekstra services. Samtidig kan du fraflytte med kort varsel – alle udgifter er inkluderet og fraflytningsforpligtigelsen er fastlåst og kendt på forhånd..

Alle de kontrakttunge steps, som normalt spænder ben for din virksomheds fleksibilitet og vækst er fjernet til fordel for en mere simpel løsning, der dækker din virksomheds behov. Fra færdigindrettet lejemål til sund mad i kantinen. Der er tænkt på det hele. Det er derfor vi kalder lejekontrakten ’All Inclusive’.

Mellem søernes grønne oase og Citys pulserende liv

Området omkring Vesterport, Rådhuspladsen og Hovedbanegården har i de senere år gennemgået en transformation anført af det spektakulære kontorkompleks, Området drager fordel af meget fin adgang til offentlig transport med Vesterport og Hovedbanegården som det centrale knudepunkt. 

Med sin status som en klassisk lokation i det indre København huser området flere store advokatfirmaer, fagforeninger, brancheorganisationer samt finansielle institutioner. Derudover optager statslige og kommunale myndigheder en forholdsvis stor del af kontorlejemålene i området. I de senere år har Kødbyen og den nye Tivoli Food Hall tilført mere liv til området og har gjort det mere attraktivt.

Fordele og services

Når din virksomhed flytter ind i et The Union kontorhus, får I adgang til værdiskabende fællesfaciliteter og attraktive medarbejdergoder. Her får I ikke bare adgang til fysiske rammer, hvor komfort hænger sammen med at være omkostningsbevist. I bliver også en del af et fuldt serviceret fællesskab, der giver både dine medarbejdere og gæster en hverdag med høj service og store smil.

Book din fremvisning nu

Du er 25 sekunder fra, at vi kan kontakte dig for at aftale nærmere omkring en fremvisning. Fremvisningen tager cirka en time og er selvfølgelig helt uforpligtende.

Fandt du ikke det du søgte?

Opret en søgeagent med dine præferencer for dit kommende lejemål, så kontakter vi dig, når vi finder et match.

Få prospektet direkte i din indbakke

Hvem skal vi sende prospektet til?

Navn*

Fortæl os, hvad du leder efter

Consent*
Træt af selv at søge efter kontor?

Lad os hjælpe dig med at finde drømmekontoret