Nørgaardsvej 32, 2800 Kgs. Lyngby. Fra 49 - 1.685 m2.
Ønsker du at flytte din virksomhed ind i et fabelagtigt kontorkoncept på Nørgaardsvej 32 i Kgs. Lyngby? Ejendommen, som tidligere har været domicil for en større dansk virksomhed, er nu omdannet til et flerforbrugskontorhus med adgang til fælles personalerestaurant, mødecenter i stueetagen og et lækkert fælles loungeområde.
Fra det lyse ankomstområde med store vinduespartier og højt til loftet kan du tage trappen op til ejendommens 2. sal, hvor du finder store og lyse kontorarealer med hvide vægge og lofter, neutralt gulvtæppe samt store vinduer. På 2. salen findes er der desuden adgang til en række fællesfaciliteter, udover de fællesfaciliteter og -områder, som ejendommen ellers har at byde på. Skal du have plads til bilen eller din cykel, så er der gode parkeringsmuligheder foran ejendommen.
Leje pr. md. (ex drift og forbrug) | 32.783 kr. |
Aconto forbrug | 2.342 kr. |
Aconto driftsudgifter | 8.945 kr. |
Servicebidrag | 1.990 kr. |
Leje pr. md. inkl. drift og forbrug | 46.061 kr. |
Leje pr. år (ex drift og forbrug) | 393.400 kr. |
Aconto forbrug | 28.100 kr. |
Aconto driftsudgifter | 107.342 kr. |
Servicebidrag | 23.885 kr. |
Leje pr. år inkl. drift og forbrug | 552.727 kr. |
Der tages forbehold for prisændringer.
Anvendelse | |
Betaling | Kvartalsvis forud |
Depositum | 6 måneders husleje |
Lejeregulering | |
Uopsigelighed | |
Opsigelsesvarsel | 6 måneder |
Overtagelsestidspunkt | Nu |
unikke fordele og services:
Spar værdifuld til på koordinering af alt fra rengøring, kantineordning til planteservice. Driften af kontorhuset er inkluderet i pakken. Vi tilbyder også ekstra services til eget lejemål.
I vores brasserie byder vi hver dag på sund og frisklavet mad i en høj kvalitet.
Adgang til kaffeautomat i fællesområde
Når du flytter ind hos The Union, tilbyder vi dig hjælp til din indretning, så du får et kontor, der passer til dine behov. Vi tilbyder også flytteservice på særligt favorable vilkår.
Vi tilbyder løbende nye services og tilbud, der understøtter en sund hverdag. Din virksomhed får desuden adgang til særligt attraktive pensions- og forsikringspakker og sundhedsanalyse fra PFA. Din virksomhed kan indgå i prispakker, som normalt kun hører de helt store virksomheder til.
Understøt dine medarbejderes work/life balance med attraktive værditilbud, der gør det nemmere at få hverdagen til at hænge sammen.
Fakta
30, 1. sal | 525 m² | 30 pers. | Udlejet |
30, 1. sal | 1180 m² | 64 pers. | Udlejet |
30, 2. sal | 525 m² | 30 pers. | Udlejet |
30, 2. sal | 1180 m² | 64 pers. | Udlejet |
30, 3. sal | 525 m² | 30 pers. | Udlejet |
30, 3. sal | 1180 m² | 64 pers. | Udlejet |
32, 1. sal | 1385 m² | 70 pers. | Udlejet |
32, 2. sal | 281 m² | 14 pers. | Udlejet |
32, 2. sal | 645 m² | 40 pers. | Udlejet |
32, 2. sal | 759 m² | 42 pers. | Udlejet |
32, 3. sal | 1685 m² | 109 pers. | Udlejet |
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
30, Stuen | 127 m² | 10 pers. | Udlejet |
32, Stuen | 54 m² | 4 pers. | Udlejet |
32, Stuen | 53 m² | 4 pers. | Udlejet |
32, Stuen | 53 m² | 4 pers. | Udlejet |
32, Stuen | 79 m² | 8 pers. | Udlejet |
32, Stuen | 156 m² | 12 pers. | Udlejet |
32, Stuen | 103 m² | 8 pers. | Udlejet |
32, Stuen | 92 m² | 8 pers. | Udlejet |
Vil du høre mere? Så skriv til kontakt@theunion.dk eller ring på 70605384
Et indbydende ankomstområde tager godt imod dine gæster, som kan melde deres ankomst digitalt.
Adgang til fælles mødecenter med indbydende og funktionelle mødelokaler der alle er udstyret med high speed Wi-Fi og AV udstyr.
Med lounge og touch down spaces opnås en bredere pallette af arbejdsrammer, som understøtter et mere dynamisk arbejdsliv og forbedrer arealeffektiviteten.
Hold dit næste event, konference eller workshop i et indbydende og funktionelt auditorium
Gør det nemt for dine medarbejdere at indpasse træning i hverdagen med attraktive bade- og omklædningsfaciliteter.
Stor parkeringsplads tæt på kontorhusets hovedindgang gør det nemt at finde en plads både til bilen og cyklen.
Vær uafhængig af arbejdstider med fri adgang til kontoret 24/7.
Flere fordele med
All Inclusive
Fuld fleksibilitet
• Flyt ind på mindre end en måned
• Fraflyt med kun 6 måneders varsel
• Skru op og ned for kvadratmeterne og servicen efter behov
Alt inkluderet i lejen
• Komplet møbleret lejemål
• Attraktive fællesfaciliteter og mødelokaler
• High speed internet (kablet og WiFi)
• El, vand, varme og drift
• Rengøring og vinduespolering
Markedets mest transparente aftale
• Simpel og letlæselig kontrakt på få sider
• Alt inkluderet i lejen – ingen uforudsete udgifter
• Fraflytningsforpligtelsen er fastlåst og kendt på forhånd
En lejekontrakt
som ingen andre
Vi vil gerne introducere dig for en helt ny måde at lave lejekontrakter på. En lejekontrakt som ikke kræver, at du sidder klar med en strategisk business plan for de næste 5 år. Du kan flytte ind på mindre end en måned, skalere op og ned efter behov samt få del i et væld af lækre faciliteter og ekstra services. Samtidig kan du fraflytte med kort varsel – alle udgifter er inkluderet og fraflytningsforpligtigelsen er fastlåst og kendt på forhånd..
Alle de kontrakttunge steps, som normalt spænder ben for din virksomheds fleksibilitet og vækst er fjernet til fordel for en mere simpel løsning, der dækker din virksomheds behov. Fra færdigindrettet lejemål til sund mad i kantinen. Der er tænkt på det hele. Det er derfor vi kalder lejekontrakten ’All Inclusive’.
Fordele og services
Når din virksomhed flytter ind i et The Union kontorhus, får I adgang til værdiskabende fællesfaciliteter og attraktive medarbejdergoder. Her får I ikke bare adgang til fysiske rammer, hvor komfort hænger sammen med at være omkostningsbevist. I bliver også en del af et fuldt serviceret fællesskab, der giver både dine medarbejdere og gæster en hverdag med høj service og store smil.